Yetkili servisler FENTES ISI SİSTEMLERİ’NE bir sözleşme ile bağlı bağımsız kuruluşlardır.

FENTES ISI SİSTEMLERİ servis elemanlarının eğitilmesini üstlenmiştir. Eğitimlerde başarılı olan servis elemanlarına sertifika verilir ve yetkilendirilir.

Yetkili servis elemanları iş başında standart servis elemanı kıyafetini giyer ve FENTES ISI SİSTEMLERİ tarafından verilen tanıtım kartını kullanır.

Yetkili servislerin dükkan düzenleri, tabelaları, eksiksiz hizmet verebilmeleri için bulundurmaları gereken alet ve yedek parçalar FENTES ISI SİSTEMLERİ tarafından belirlenir, ayrıca TSE belgesi alınır.

Servislerin hizmet kaliteleri ve teknik yeterlilikleri FENTES ISI SİSTEMLERİ Müşteri Hizmetleri Müdürlükleri tarafından sürekli denetlenir. Gerektiğinde tekrar eğitim yapılır. Büyük illerde servisler ürünlere göre gruplandırılmıştır.

Ürünlerle birlikte, iliniz veya semtinizdeki servisi bulmanızı sağlayacak bir “Servis Adres Kitapçığı” verilir. Bu kitabı lütfen saklayınız. Ayrıca internette şu anda kullanmakta olduğunuz web sitemizden "Yetkili Servis Listesi” butonuna basarak hızla servisinize ulaşabilirsiniz.

Servislerin uygulamaları tavsiye edilen ücretleri FENTES ISI SİSTEMLERİ tarafından belirlenir. Bu ücret dört unsuru içerebilir:

Ulaşım ve Arıza Tespit Bedeli: Servisin üründeki arızayı bulmak ve raporlamak amacıyla size ayıracağı zaman ve yol masrafları için belirlenen ücrettir. Bu hizmetten sonra servis işçilik ve yedek parça bedellerini müşteriye teklif eder, onay alınmasa dahi servis ulaşım ve arıza tespit bedelini hak eder. Arıza garanti dahilinde ise servis bu bedeli FENTES ISI SİSTEMLERİN'den alır.
Yol Ücreti: Servisin bölgesi ya da şehir dışına çıktığı zaman yapacağı fazladan yol bedelidir.
Bakım Onarım İşçilik Bedeli: Servisin cihaz üzerinde yapacağı işçilik bedelidir. Ücret Listelerinde tek tek bütün işlemlerin bedeli belirlenmiştir.
Yedek Parça Bedeli: Servisin kullandığı yedek parçalar için FENTES ISI SİSTEMLERİ tarafından tavsiye edilen fiyatlar belirlenmiştir.
Servisler FENTES ISI SİSTEMLERİ tarafından belirlenen ve tavsiye edilen ücretlerin üzerinde bir ücret alamaz. Uygulanan ücretleri yazılı belge olması halinde (teklif, servis raporu, fatura... vb) FENTES ISI SİSTEMLERİ Müşteri Danışma Hattından (0212 579 41 74) kontrol ederek onaylatabilirsiniz. Ayrıca teknik servis elemanı servis hizmetinden sonra doldurduğu ve size de imzalatarak onaylattığı formun bir kopyasını arşivler. İhtiyaç halinde burada yapılan işlemlerin uygunluğu tek tek kontrol edilir.

Servislerle ilgili herhangi bir sorununuzda, lütfen FENTES ISI SİSTEMLERİ Müşteri Danışma Hattını (0212 579 41 74) arayınız.

FENTES ISI SİSTEMLERİ deneyimli servisleri ve merkezde kendi bünyesinde bulundurduğu uzman kadroları ile sorunlarınızı çözmeye hazırdır.

ile işaretlenmiş alanların doldurulması zorunludur.